Re: Voorstellen

Hoi Martijn,

Je kunt een goed deel van de enosigers ook wekelijks bezoeken bij onze
Eindhovense hackerspace www.madspace,nl <http://www.madspace%2Cnl/> (in de
oude Schellens fabriek, nabij het van Abbe museum)

MADspace en Enosig zijn (vriendschappelijk) met elkaar verbonden: de
Eindhovense ICT club MADSpace is ook gericht op Open Source hacking en is
meestal meermaals per week open (zaterdagmiddag en woensdagavond).

De MADspace agenda staat op http://meetup.org/madspace.

Alle informatie over enosig vindt je op http://www.enosig.org

Fijn weekend,

Met vriendelijke groeten,