Voorstellen

Hallo,

Ik heb mij gisteren aangemeld op deze mailing list, vanuit mijn
interesse voor open source software. Een enkeling op deze lijst zal mij
misschien wel van naam kennen (hoi Geert ;-)), maar ik wil me wel even
voorstellen.

Ik ben dus Martijn, (C) 1972, werkzaam bij ISAAC Software Solutions in
Eindhoven als infra architect. Ik heb inmiddels zo'n 18 jaar ervaring
met Linux (vnl Debian) en weet mijn weg redelijk te vinden in de open
source wereld.

Mijn skills zijn redelijk all-round, van systeembeheer/Puppet tot web-
en applicatie-onwikkeling (PHP, Python, JS) en als het écht moet draai
ik ook nog wel een Firefox plugin of Android appje in elkaar.

Ik ben benieuwd wat ENOSIG doet en zou graag een keer een bijeenkomst
bijwonen. Ik zag alleen al dat de volgende midden in mijn vakantie valt,
dus het zal een andere keer moeten worden, als het mag :-)

Met vriendelijke groet,
Martijn Grendelman