Re: 17 juni - bij MADspace over DevOps?

Hoi allen,

*Goed nieuws*: maandagavond 17 juni van 19:30 tot 22:30 is MADspace geopend
en voortaan kunnen we op onze maandelijkse maandagavonden relaxed bij
MADspace terecht.

*Onderwerpen*
- *DevOps <http://en.wikipedia.org/wiki/DevOps> : *ikzelf zal hier een
praatje over verzorgen (de komende dagen help ik mee aan DevOps
Amsterdam<http://devopsdays.org/events/2013-amsterdam/program/> -
DevOps is een erg interessante trend in onze Open Source sector)
- OHM2013 : het Open Source event in de zomer
- Open Source in Eindhoven :
- Jullie favoriete Open Source topics! ;-)

Dit is de locatie<http://www.asceindhoven.nl/craftsmanship/locatie/madlab-nl>.
Gewoon 3 keer aanbellen. Deborah komt ook en we maken er een hele leuke
reunie van! ;-)

Graag tot maandag! Met jullie hulp maken we van Enosig weer een hele
inspirerende Open Source community! ;-)

Met vriendelijke groeten,
Koen