Re: enosig-bijeenkomst: maandag 20 mei, tweede pinksterdag 2013

goed idee Geert!

Enosig kan ook best op een feestelijke avond bijeenkomen bij
www.MADspace.nl(ook in het centrum, nabij Burgers, elke woensdagavond
en zaterdagmiddag
gratis open, zie meetup http://www.meetup.com/MADspace/)

Ikzelf ben deze week helaas weinig in Eindhoven, wel aanstaande
zaterdagmiddag bij MADSpace van 12:00 tot 17:00.

Geniet van het weekend en graag tot ziens,

Met vriendelijke groeten,
Koen
*ps. mbt de Fontys*
We hebben contact gehad met een (drukke) Fontys manager over ruimtes op de
maandagavonden en goedkeuring gekregen.
De Fontys manager ging op vakantie tot de derde week van mei. Helaas kon
zij niet voor haar vakantie de Enosig avonden regelen. De Fontys zal in de
komende maand de Enosig avonden inplannen (6 maandagavonden , 1 per maand
voorlopig). Ik zal Joost en Deborah vragen of zij dit meehelpen oppakken.