Re: enosig-bijeenkomst: maandag 20 mei, tweede pinksterdag 2013

Op 2013-04-19 om 08:07 schreef Joost van Baal-Ili??:

> Goedemorgen Koen,
>
> Tof, heel hartelijk bedankt alvast!  Een ruimte bij Fontys, dat zou geweldig
> zijn.

Omdat die structurelere locatie nog op zich laat wachten,
dit ad hoc voorstel:

Maandag 20 mei vanaf een uur of half acht in

   Cafe La Folie
   Vrijstraat 40
   Eindhoven centrum

Een landkaart / plattegrond op http://www.lafolie.nl/contact.html

Ik zal er vroeg zijn en zie wel wie er nog meer komen.

Het gaat dus erg informeel worden
en dat kunnnen de interresantste bijeenkomsten zijn.

Groeten
Geert Stappers

<<signature.asc>>