Re: er komt RSN een hippe enosig-website (was: Re: komende maandag enosig-bijeenkomst [...])

On Mon, Feb 18, 2013 at 09:14:10PM +0100, Joost van Baal-Ilić wrote:
> Onze website op http://enosig.org/ is nogal genant verouderd. Op de bijeenkomst
> van vanavond hebben Michiel en ik afgespoken dat we dat gaan fixen.  We houden
> jullie op de hoogte...  Hulp is natuurlijk ook altijd welkom.

We hebben besloten dat, in verband met de onderhoudbaarheid, de hippe
nieuwe site erg op de oude gaat lijken :)

Er is overigens voorgesteld om een volgende meeting in het
bibliotheekcafé te houden, omdat het daar rustiger is (dwz. geen
sigarettenrook, geen bandjes die van zich moeten laten horen).

Aan de andere kant moet je er wel stil zijn, en gaat het volgens mij
om acht uur 's avonds al weer dicht.  Heeft iemand er een mening over?

--
Michiel