er komt RSN een hippe enosig-website (was: Re: komende maandag enosig-bijeenkomst [...])

Hoi,

Onze website op http://enosig.org/ is nogal genant verouderd. Op de bijeenkomst
van vanavond hebben Michiel en ik afgespoken dat we dat gaan fixen.  We houden
jullie op de hoogte...  Hulp is natuurlijk ook altijd welkom.

Groeten

Joost

PS: volgende bijeenkomst: 3e maandag van de volgende maand, zoals altijd.

Note to self: publiceer git repo die nu nog in
joostvb@xxxxxxxxxxxxxx:git/enosig staat.

On Fri, Feb 15, 2013 at 06:18:31AM +0100, Joost van Baal-Ilić wrote:
> Reminder: komende maandag 18 februari Enosig-bijeenkomst in Burgers,
> Hertogstraat, Eindhoven.  Ikzelf blijf daar dan eten; ik ben er vanaf een uur
> of 18:30.
<knip>