Re: Debian verjaardag, do 16 augustus, Breda

On Fri, Aug 03, 2012 at 02:53:38PM +0200, Geert Stappers wrote:

> Die tijd kunnen wij, hun die willen komen, samen afspreken.
>
> Ik zelf kan om 18:00 uur weer terug van mijn werk in Breda zijn.
> (ik werk ergens in Groot Rotterdam )

Mijn favoriete stuk uit http://lists.debian.org/debian-news/2012/msg00024.html
  "A Debian Birthday party is a fun event"

En eigenlijk wil ik er niet te zwaar mijn stempel op drukken,
maar laat ik toch wat meer een voortrekkersrol nemen.

Om 18:00 zal ik het restaurant in van De Beyerd zijn.
 ( Boschstraat http://www.openstreetmap.org/?lat=51.59277&lon=4.7805&zoom=16&layers=M ,
eventueel http://www.cafedebeyerd.nl )

Wie aan schuift om te eten, zie ik wel.

Om een uur of half acht ( 19:30 ) zal ik aan de voorkant een tafel op het terras zoeken.
En anders in het Cafe zelf.

Naast "Debian Birthday party is a fun event" is het vooral "Zwaan kleef aan"
Als je vrije software de moeite waard vindt, dan ben je welkom.
Zegt het voort, zegt het voort.

Groeten
Geert Stappers

P.S.

Mocht je een GSM nummer van mij willen hebben,
stuur dan een prive E-mail ( gewoon buiten de mailinglist om )

Voor mensen met toegang tot Debian LDAP: Daar staat het ook.

<<signature.asc>>