onder de pannen tot eind augustus (was: Re: [...] kosten hosting enosig.org)

Hoi,

Op Wed 29 Dec 2010 om 11:57:44 +0100 schreef Joost van Baal:
> [...]
<knip>

> Zogauw het allemaal op mijn rekening staat (en ik terug ben van de Balkan)
> stuur ik het door naar Lionel.

Ik ontving een bijdrage van Kees Stravers, Tom Geelen, Klaas van Gend, Toon
Spin, Geert Stappers, Tony den Haan, Bart Cortooms, Jan Stap en Koen Aben (en
van mezelf); en heb t geld inmiddels doorgesluisd naar Lionel Mamane.  Nogmaals
bedankt mensen!

Koen (of iemand anders): Kun je weer een mensen-pagina op de enosig-site
zetten?  Vroeger hadden we die.  Aangehecht een ge-update versie daarvan.

Groeten,

Joost

PS: ja, die balkan-trip was goed; zie
http://mdcc.cx/~joostvb/plaatjes/20110105-beograd .

      <h2>Wie zijn jullie eigenlijk?</h2>

      het nodig om dit te doen: in oktober 2000 kochten zij het enosig.org
      domein, en in november 2001 ging de eerste aankondiging naar de enosig
      mailinglijst.</p>

      href='http://www.mamane.lu/'>Lionel Mamane</a> voor het grootste deel
      van de ENOSIG organisatie.</p>

      href='http://www.stack.nl/~johans/'>Johan van Selst</a> en <a
      href='http://lacocina.nl/'>Ronald van Engelen</a>.</p>

      Engelen, Ralf van Dooren, <a href="http://tuxick.net/";>Tony den
      href="http://www.dse.nl/~stap/";>Jan Stap</a>, en <a
      href="http://home.iae.nl/users/pb0aia/";>Kees Stravers</a> het Enosig
      team.</p>

href='http://www.linkedin.com/pub/dir/Koen/Aben'>Koen Aben</a>, Joost van Baal,
href='http://www.linkedin.com/in/tomgeelen'>Tom Geelen</a>, Tony den Haan, <a
href='http://www.opentux.nl/'>Klaas van Gend</a>, <a
href='http://www.linkedin.com/pub/toon-spin/'>Toon Spin</a>, Jan Stap, <a
href='http://www.linkedin.com/pub/geert-stappers'>Geert Stappers</a>, en Kees
Stravers het Enosig team.</p>

      augustus 2006 waren er zo'n 47 mensen geabonneerd op de
      enosig-lijst.</p>

<<inline: signature.asc>>