Re: maandag 7 februari, 19.30, Burgers, Hertogstraat 2, Eindhoven: fosdem afterparty @ enosig; vervoer FOSDEM, vr 4 t/m zo 6 feb, Brussel (was: Re: ma 7 feb enosig@burgers?)

Quoting "Koen Aben" <koaben@xxxxxxxxx>:

mooi zo, (Open Source) afterparties zijn zoals we weten altijd erg leuk, we
zien elkaar dan en ook bij FOSDEM 2011 ;-)
[knip: ingewikkelde discussies over datums]

Ik ben ook van plan Fosdem te bezoeken (za+zo). En ik kom 7 feb ook naar de Fosdem-afterparty-Enosig-avond. (De daarna volgende Enosig-avonden op de 3e maandag van de maand ben ik er waarschijnlijk ook wel).

En wellicht ten overvloede: ook als je niet op de party (Fosdem) bent geweest, ben je welkom op onze afterparty! (Kun je als je Fosdem nog nooit ervaren hebt toch een idee krijgen wat het is en/of erachter komen van welke lezing je alsnog de videostream moet gaan bekijken (van de meeste lezingen worden namelijk video-opnamen gemaakt en gepubliceerd).

Groeten,

Tom.