Maandag 18 okt: Open Source tools

Beste Enosig vrienden,

Hey, de eerste dag van nieuw kabinet! En gelukkig, premier Rutte wil ons
meteen graag meegeven dat het geen debaterclubje gaat worden, maar wel
eentje van oplossingen. Zou hij deze mooie visie hebben afgekeken van ons
Enosig clubje?

Want aanstaande maandag hebben we, naast veel Enosig gezelligheid, wederom
een erg leuk oplossingsgericht onderwerp voor jullie in petto: onze
favoriete tools. Zoals wij natuurlijk weten, tools betekenen vele mooie
oplossingen binnen handbereik.

Welke open source tool laat jouw soms versteld staan? Elegant? Snel?
Makkelijk? Slim? Krachtig? Leuk? Multifunctioneel? Je kiest de juiste tool
en, na slechts een knopje (of geduldig gebruik): je gewenste oplossing. En
het leuke is dat de Open Source wereld  de beste tools voor je in huis
heeft: een vrijere keuze ;-)

Daarom deze avond voor de Open Source tools. Jouw tools, jouw oplossingen.
Met dus ineens mogelijk Rutte in het publiek. Wellicht vergis ik me hierin,
maar dan vinden we wel een leuke oplossing. Voor de zekerheid*: Mark, we
zitten maandagavond in cafe Burgers vanaf 19:30 en je kunt er ook lekker
vegetarisch dineren (wel reserveren via 040-2113953).*

Met vriendelijke groeten,
Koen
Mijn ideale tool vanochtend is notepad++ waarmee ik deze uitnodiging van
file tot PC heb kunnen schrijven. De beste tools kunnen dus onverwachts
verrassen!  ;-)