Maandag 19 juli: Zonnige GWT

Beste liefhebbers van Enosig en Oranje,

Waren we toch vorige weekend bijna helemaal compleet wereldkampioen. En,
Oranje in de kroeg of thuis, we konden allemaal duidelijk Wesley Sneijder
tegen Jack van Gelder horen zeggen na afloop: “Gelukkig is er binnenkort
Enosig”. Toch?  ;-)

Aanstaande maandag 19 juli is het de 3e maandag van de maand: met wederom
een zonnige Enosig avond, met een gezellige groep op het terras bij Burgers.
Met naast bijkletsen over allerlei leuke Open Source tools, ook een vast
onderwerp: GWT. *We gaan in een uurtje Oranje Html5 paginas bouwen met het
Open Source framework GWT.*

We beginnen omstreeks 19:30. Liefhebbers voor een lekkere vegetarisch
gangenmenu bij Burgers kunnen vooraf reserveren via 040-2113953.

Met vriendelijke groeten,

Koen

*ps. Extra uitleg*

GWT (ofwel de Google Web Toolkit) is wellicht het meest coole, verfrissende,
verlichtende webframework voor een warme zomeravond. Je maakt met hele
verfrissende abstractie nivo’s geavanceerde web applicaties en widgets. Je
codeert even wat in Open Source Java en GWT je geeft erna geoptimaliseerde
JavaScript widgets voor terug, in enkele seconden gegenereert.

Ik heb een WK applicatie in elkaar gezet, die we gezamenlijk kunnen
uitbreiden. Ineens kan Robben wel in de finale scoren.;-) Ik heb de Open
Source GWT tools allemaal bij elkaar gezet op een USB, zodat het vrijwel
meteen werkt op je laptop. Daarnaast heb ik ter introductie een korte
presentatie over de coole kracht van GWT.