Re: Maandag 17 Mei, voorbereiding

Beste Enosigers,

Ter aanvulling, voor de liefhebbers van het lekkere eten bij Burgers:
reserveren kan gemakkelijk vooraf via 040-2113953.

Paul, ik heb Zope nog nooit van dichtbij gezien, maar ben wel ontzettend
benieuwd! ;-)

De open source van Alpinisten vereniging ESAC (rondom Apache, Zope en
Python): allemaal erg cool! Python runs everywhere... En helemaal dankzij
Geert's WRT54G! Tot maandagavond! ;-)

Met vriendelijke groeten,
Koen