Maandag 17 Mei

--> Gewijzigde versie van een eerder verstuurd e-mailtje <--

Hoi allen,

Een beetje geïnspireerd door het verhaal van Geert in maart wil ik
maandag (als mijn werk er niet tussen komt) graag vertellen over een
server die ik beheer voor de Nederlandse Studenten Alpen Clubs. We (zie
CC) hebben hierop een systeem in elkaar geklust die het volgende omvat:
- Web ruimte voor zo'n 15 domeinen
- E-mail aliassen voor alle leden
- Maillijsten (via Mailman)
- Documentenbeheer
- Foto/Film galeries
- ledenadministratie
- agenda/mededelingen
- nog wat meer...

Het web deel is gebouwd bovenop Apache en Zope (cms gebouwd in python).
Hierdoor kunnen de besturen en/of webredacties de gebruikers via één
interface beheren en hebben alle leden (totaal zo'n 2800) upload rechten
om in hun eigen folder.

Burgers heeft naar ik begreep beschikking over internet, maar weet
iemand of we daar ook wireless over kunnen beschikken, zodat ik
het live kan laten zien in plaats van met screenshots? Zou een beamer
handig werken (en kan iemand die regelen)?

Grt Paul