Re: Replacement Datastore App Engine project: BDBDatastore

Hey Paul en andere cloudliefhebbers,

Jij en Maarten ontzettend bedankt voor de coole presentatie maandagavond en
het gave presentatie onderwerp: cloud computing. Dit onderwerp komt vast nog
eens terug bij Enosig ;-)

Ik heb alweer veel zin in Open Source met biertjes in de maand mei. ;-)

Met vriendelijke groeten,
Koen
*ps. Leuke Youtubies zoals beloofd:*
http://code.google.com/intl/nl/events/io/2009/