Re: Gedistribueerde transacties in Cloud Computing

Hey Paul en Maarten,

Erg interessant presentatie onderwerp, dat wordt een leuke maandagavond ;-).

Cloud computing geeft bedrijven inderdaad nieuwe mogelijkheden qua
beschikbaarheid van infrastructuur, platforms en software services. Google
App Engine geeft ons een erg cool platform voor Open Source webapplicaties,
maar deze virtuele box van Google heeft inderdaad ook een aantal
beperkingen. Beperkingen zien we natuurlijk bij Enosig als uitdagingen cq
als leuke discussiestof ;-)

Onze Enosig avonden beginnen rond 19:30, in het gezellige cafe van Burgers.
Voordat het begint praten we meestal eerst gezellig wat bij met een drankje.
Graag tot morgenavond !

Met vriendelijke groeten,
Koen
ps.
Eventueel kun je ook bij Burgers vooraf eten: het vegetarische drie gangen
diner is altijd erg lekker en kost slechts enkele euro's. Wel moet je vooraf
reserveren (via tel 040-2113953, zie
http://enosig.org/wiki/index.php?title=Burgers).