Re: Nieuwe Enosig website: Wiki mee;-)

Hoi,

Op Wed  6 Jan 2010 om 08:45:02 +0100 schreef Koen Aben:

> Ook Enosig heeft goede voornemens voor het nieuwe jaar: op
> http://enosig.org
> staat onze nieuwe website en... it's a wicked wiki!
> :-)

Woohoohoo!  Koen: Heel hartelijk bedankt voor je werk!  En ook Lionel en Bart,
die achter de schermen hebben gewerkt: heel hartelijk bedankt.

> Veel vernieuwd leesvoer dus en na inschrijven kun je meedenken aan onze
> volgende keer (op maandag 18 januari, we zoeken nog een spreker:-), via deze
> wiki pagina: http://enosig.org/wiki/index.php?title=VolgendeKeer.
<knip>

Die "Essential tricks for admins" presentatie wil ik wel zien.  Ik heb nogal
last van meningen over dat onderwerp, dus wie weet leidt het tot een vruchtbare
en interactieve sessie.

Groeten,

Joost

<<inline: signature.asc>>