Re: beamer gezocht (was: Re: Maandag 16 nov 2009: JDK7 bij Enosig)

Beste Joost,

Een beamer regelen gaat mij vandaag niet meer lukken, gelukkig heb ik
zojuist de sheets X keer uitgeprint, voor iedere aanwezige een
examplaar.

Bovendien gaat er bijna niets boven knusse Java demo's ;-)

Tot vanavond ;-)

Met vriendelijke groeten,
Koen