beamer gezocht (was: Re: Maandag 16 nov 2009: JDK7 bij Enosig)

Hoi Koen,

Op Fri 13 Nov 2009 om 08:40:06 +0100 schreef Koen Aben:

<knip>
> Als fanatieke Java developer wil ik het in ieder geval graag een klein
> uurtje hebben over project Dolphin, ofwel Open JDK7 en haar
> multilanguage virtual machine.

Fantastisch!  Mooi dat je je als spreker opwerpt!

> Hebben we trouwens maandag een beamer,
> dat zou erg mooi uitkomen? ;-)
<knip>

Iemand die Munne heet en vaak in Burgers komt heeft er eentje die je misschien
kunt lenen. Als je google-t naar: "Munne, kunstenaar van het eerste uur van
Duitse afkomst, blonde krullen, een Woody Allen-bril en gekleed in een overall"
vind je informatie over hem.  En als je vandaag om een uur of 3 á 4 in Burgers
bent, dan kun je misschien wel iets regelen met de kok of zo.  Ikzelf heb geen
tijd om vandaag nog een beamer te regelen.

Groeten,

Joost

PS: weet nog niet of ik er vanavond bij ben.  Als ik kom, ben ik iig wat later.

<<inline: signature.asc>>