Re: Joost gaat met de pet rond: kosten domeinregistratie enosig.org (was: Re: [GANDI] 1 domain(s) expiring in 2 months)

Quoting "Jochem Berndsen" <jochem@xxxxxxxxxx>:

Joost van Baal wrote:
[Verlenging enosig.org domein]
Zou mooi zijn als we het domein voor de komende 5 jaar (tot 30 okt 2014) vast
kunnen leggen, dat kost € 71,76 (€ 60,- ex vat).

Ik ben bereid 10 euro bij te dragen.

Ik wil ook wel 10 euro bijdragen (ik zag dat de verlenging inmiddels gedaan is, maar dat is natuurlijk geen reden om de kosten niet verder te verdelen). Vrij hoeft immers niet gratis zijn (maar ook niet verplicht betalen, want dat is niet vrij...)

Groeten,

Tom.