Re: kosten domeinregistratie enosig.org

Op 20090830 om 09:28 schreef Joost van Baal:

> Hoi,

Ook een goedendag,

> De registratie van het enosig.org-domein is (door Rudi, Tony, Jan en ik)
> betaald tot 30 oktober 2009 (over 2 maanden zouden we het domein dus kwijt
> zijn).  Vind ook jij enosig zo belangrijk dat je er geld in wilt stoppen?
> Stuur mij (of de lijst dan een mailtje), en vertel hoeveel t jou waard is.  't
> Zou mooi zijn als we het domein voor de komende 5 jaar (tot 30 okt 2014) vast
> kunnen leggen, dat kost ??? 71,76 (??? 60,- ex vat).

Bij deze mijn toezegging voor een aandeel in de rekening.

Enosig gaat wat mij betreft meer over libre dan over gratuit.
Vandaar dat ik mee wil betalen aan free.

Wat de verdeelsleutel wordt, c.q. hoe groot mijn kosten zullen zijn,
lees / hoor ik ter zijner tijd wel.  ( lezen _wij_ t.z.t. wel )

> Als mensen de domein-registratie willen betalen, maar dan ook eigenaar
> van het domein willen worden; dan vind ik dat ook prima.

Daar is een "aanbod van 'wisseling van de wacht'" in te lezen.
Dat vind ik een goede zaak. Doorstroming is altijd goed.

Cheers