Re: Bijeenkomst 15 juni

Het was weer erg gezellig gisteren. Naast 30 jaar oude 'laptops' weet ik nu
alles over HAR2009.org, hopelijk zie ik jullie daar ook! ;-)

Met vriendelijke groeten,
Koen
ps.
Hacking At Random 2009 (https://har2009.org) vindt plaats van 13 tot 16
augustus 2009 in Vierhouten.
De sfeer is open en vriendelijk, het algemene kennisniveau hoog, en er zijn
altijd mensen die van harte uitleg geven als iemand iets niet begrijpt. De
meeste mensen barsten van ideeën, energie, plannen en invallen, maar je kunt
ook prettig luieren met een groepje deelnemers en gewoon wat rondhangen. De
New York Times beschreef de conferentie in 1997 als ‘een Woodstock voor
hackers’.