Sun SPARC Ultra 5: wie wil? (was: Re: Bijeenkomst 16 maart)

Op Sun 15 Mar 2009 om 11:41:58 +0100 schreef Kees Stravers:
> Volgens de annalen is de volgende Enosig bijeenkomst op 16 maart, want
> dit is de derde maandag van maart.

Wie wil er een gratis Sun SPARC Ultra 5?  Ik heb er een stel over.  Typisch
hebben ze een 333 MHz SPARC IIi processor en iets van 256 MB RAM.  Als je het
echt wilt en sportief aangelegd bent kun je zo'n ding op de fiets meenemen.
(Maar ikzelf zou een auto proberen te regelen.)  Ik kan maandag wel iets
meenemen.  Laat t ff weten als je geïnteresseerd bent.