Re: Enosig-bijeenkomst maandag 16 februari 2009, 19:30, Burgers, Eindhoven. spreker? webmaster?

Hoi,

Lukt me helaas toch niet vanavond, jammer!

Groeten,

Jan

Jan Stap wrote:
Hoi Joost,

> Het wordt op prijs gesteld als je vantevoren even (via deze lijst bijvoorbeeld)
 > laat weten of je komt.

Ik probeer d'r ook bij te zijn.

Groeten,

Jan

Joost van Baal wrote:
Hoi,

Inmiddels vinden de Enosig-bijeenkomsten iedere 3e maandag van de maand vanaf
19:30 plaats.

Het is nog steeds allemaal te doen bij Burgers, Hertogstraat 2, Eindhoven. Dat is ongeveer een kwartiertje lopen vanaf Eindhoven CS. Ik geloof trouwens dat
er ook een bus stopt.  De Hertogstraat kruist de Geldropse Weg.  Bij
Woon/werk-pand Burgers (http://www.hertogstaat.nl/, tel 040-2113953) moet je de deur hebben die met een grote ijzeren pijl gemarkeerd is, en dan links naar
achteren doorlopen naar de filmzaal.

Mensen met verstand van/passie voor Vrije Software komen dan informeel bij
elkaar en wie weet gaat er iemand een presentatie houden of op een andere
manier laten weten met welke leuke Open Source/Vrije Software/Linux-zaken die bezig is. Mensen die geïnteresseerd zijn in PGP zijn ook aanwezig; als je meer wilt weten over veilig e-mailen en het uitwisselen van PGP fingerprints is er
zeker iemand die je er alles over wil vertellen.

Je kunt vóór de bijeenkomst (een vegetarische en best wel biologische daghap) eten in Burgers. Als je dat wilt moet je vanaf een uur of 14:00 even naar Burgers bellen om te vragen of er nog plaats is en jezelf aan te melden. Er is een internetverbinding in de ruimte waar we elkaar zullen zien. Er is trouwens
ook een bar :)

Het wordt op prijs gesteld als je vantevoren even (via deze lijst bijvoorbeeld)
laat weten of je komt.

Voor de bijeenkomst van maandag 16 februari hebben we nog geen spreker. Wie heeft er iets leuks en Vrije Software-achtigs om te laten zien en/of over te
praten?

Verder is er sinds 2008-07-28 helemaal niks meer gebeurd aan de enosig-website. Ik denk dat http://www.enosig.org/ wel wat onderhoud kan gebruiken. Als je wilt helpen, dan is het handig als je ooit gehoord hebt van scp, svn, make en html. (Maar als je zin hebt de hele site totaal te verbouwen, en t ding zonder scp, svn en make wilt gaan beheren, dan is dat natuurlijk ook prima.) Stuur mij in dat geval een mailtje, en ik zorg dat je schrijfrechten krijgt op de
website.

Tot de 16e, Groeten,

Joost