Re: Enosig-bijeenkomst maandag 16 februari 2009, 19:30, Burgers, Eindhoven. spreker? webmaster?

Op 31-jan-2009, om 14:39 heeft Joost van Baal het volgende geschreven:
Het wordt op prijs gesteld als je vantevoren even (via deze lijst bijvoorbeeld)
laat weten of je komt.

Bij deze, ik ben er bij

Verder is er sinds 2008-07-28 helemaal niks meer gebeurd aan de enosig-website. Ik denk dat http://www.enosig.org/ wel wat onderhoud kan gebruiken. Als je wilt helpen, dan is het handig als je ooit gehoord hebt van scp, svn, make en html. (Maar als je zin hebt de hele site totaal te verbouwen, en t ding zonder scp, svn en make wilt gaan beheren, dan is dat natuurlijk ook prima.) Stuur mij in dat geval een mailtje, en ik zorg dat je schrijfrechten krijgt op de
website.

Ik miste al een overzicht van aankomende bijeenkomsten op de site. :) Zoiets wil ik best bijhouden. Wat voor onderhoud is er verder nodig?