Re: Is het gratis? Dan is het niet legaal

Op donderdag 15-01-2009 om 10:03 uur [tijdzone +0100], schreef Jochem
Berndsen:

> Misschien wil ik wel reageren. (Ik heb trouwens een abonnement op de
> Volkskrant)

Zou ik doen, ik heb het ook al gedaan.  Een beetje extra aandacht kan
geen kwaad.  Het adres is forum@xxxxxxxxxxxxx.

> Citaten als:
> "'Ik schat dat er auteursrecht rust op 95 procent van wat er op Usenet
> staat', zegt Kuik. Dat is wat hem betreft ook meteen illegaal materiaal,
> want de auteursrechthebbende wordt in nul keer van de gevallen om
> toestemming gevraagd om wat zijn brein heeft voortgebracht, te gebruiken."
> zijn gewoon belachelijk. "illegaal materiaal" /= "auteursrechtelijk
> beschermd materiaal".

Idd, een artikel met bijzonder verwerpelijke propaganda, zonder
kanttekeningen.

Groetjes,
Jan.