Re: Alternatief zaaltje

Op 20081111 om 13:03 schreef Jochem Berndsen:
> Allen,
>
> Ik heb een offerte laten doen voor een andere zaal in het centrum (in de
> buurt van het stadion). Dit zou neerkomen op 23,75 euro huur + 10 euro
> voor een beamer.
> Dit leek mij aan de hoge kant, maar is dit acceptabel?

Wellicht ten over vloede, maar toch:

  Free as in freedom, not as free in beer.

En op de vraag "Wat is de prijs van Vrijheid?"
is mijn antwoord: "Dat kun je niet in Euro's berekenen"

Wordt vervolgt...

Geert

P.S.
Dit schrijven is zeker _geen_ 'lock' op de discussie.
Laat vooral je mening horen / lezen.