Re: 3e donderdag v/d maand Enosig-en?

Jochem Berndsen wrote:

> Voor mij is het niet zo'n bezwaar. Ik heb liever woensdag, maar
> donderdag is geen probleem. (Voor Jan Willem de eerste van de maand
> blijkbaar wel).

Donderdagen komen meestal niet zo goed uit bij mij en de eerste
donderdag van de maand nog net iets minder. Maar het zou mij meestal wel
moeten lukken om er om 20:15-20:30 te zijn, al zou ik misschien vaker
niet kunnen.

Dus met andere woorden: liever niet, maar als dit wat betreft de rest de
beste oplossing is, dan kan ik er mee leven.

Mvg,

Jan Willem

<<inline: application/pgp-signature>>