3e donderdag v/d maand Enosig-en? (was: Re: maandagen? ENOSIG dagen)

Hoi,

Op Fri 31 Oct 2008 om 12:26:49 +0100 schreef rudi@xxxxxxxxxxxxx:

> Mij komt maandagavond ook niet goed uit, dus ik stel voor enosig avond naar
> de eerste woensdag van de maand te verplaatsen.

OK, resumerend:

nu: eerste maandag v/d maand: enosig

verder:

- iedere vierde donderdag van even maand: losc breda (en daar hoort Geert
  bij de harde kern)

- eerste dinsdag van de maand: borrel bij Stack

- eerste donderdag van de maand: oude-lullen borrel bij GEWIS

- donderdag: Jochem kan niet

- maandagen en dinsdagen: Koen kan niet

- maandag: Rudi kan niet

- dinsdag, woensdag: Burgers dicht (geloof ik; er kan iig alleen op ma, do
  en vr gegeten worden).

Ik stel voor de enosig-bijeenkomst op de 3e donderdag v/d maand te gaan
houden.

Overmorgen zou een oude-stijl enosig-dag zijn; ikzelf kan er dan echter
niet bij zijn.

donderdag 20 november, donderdag 18 december en donderdag 15 januari
zouden nieuwe-stijl enosig-avond-en worden.

Goed idee?  Slecht idee?