Re: maandagen? ENOSIG dagen

Geert Stappers wrote:

> In hoeverre zou maandagavond de ENOSIG avond moeten blijven?
> (Zijn er alternatieven?)

Af en toe heb ik wat anders op maandag, maar voor ENOSIG kan ik dat
zonder problemen vrijmaken, dus voor mij hoeft het op zich niet
verschoven te worden.

Verder is voor mij de eerste week van de maand redelijk druk: dinsdag
borrel bij Stack (willen meerdere mensen waarschijnlijk naar toe),
donderdag is voor mij altijd minder handig (maar de eerste donderdag van
de maand is ook oude-lullen borrel bij GEWIS, waar ik eens in de paar
maanden naar toe ga).

Als er gesproken wordt over verschuiven, is het misschien een idee om te
kijken of we het naar een andere week willen verplaatsen (bijvoorbeeld
de 2e/3e/4e/laatste ?). Dan maakt de dag van de week voor mij minder uit
(al blijft donderdag lastig).

Graag zou ik trouwens nog een keer willen vertellen over XPath/XSLT.
Maar deze maandag gaat niet meer lukken. Ik zal proberen wel alvast te
beginnen met een presentatie.

Verder zou ik op langere termijn (half jaar ofzo ?) kunnen praten over
programmeren in JavaScript (maar ik zou eigenlijk eerst nog een paar
boeken moeten lezen, die ik nu besteld heb).

Mvg,

Jan Willem

<<inline: application/pgp-signature>>