praatje over mailman-pgp-smime, maandag 5 januari 2009; watch utf8 hack sessie; programma komende 4 maanden

Hoi,

Op de enosig-bijeenkomst van maandag 5 januari volgend jaar wil ik graag
een praatje houden over mailman-pgp-smime, een project dat ondersteuning
voor OpenPGP en S/MIME aan GNU Mailman wil toevoegen.  Zie
http://non-gnu.uvt.nl/mailman-pgp-smime/ voor alle details.

Verder ben ik begonnen om utf8 support in watch(1) te hangen.  Ik heb
echter nauwelijks ervaring met programmeren in C.  Op
http://mdcc.cx/tmp/watch/ is de huidige status van mijn poging te zien
(t ding segfault nu).  Is er iemand die ervaring met C heeft, en mij er
mee wil helpen?  Misschien dat t zinvol is een watch-hack-sessie op de
komende bijeenkomst van 6 oktober te houden?  Ikzelf ben er dan trouwens
pas vanaf een uur of half tien.

Voor de bijeenkomst van 3 november hebben we nog niks qua spreker.
Vrijwilligers?

Het programma voor de komende tijd wordt daarmee:

2008-10-06 watch utf8 hack sessie(?)  Joost van Baal e.a.(?)
2008-11-03 ?                          wie o wie
2008-12-01 git                        Geert Stappers
2009-01-05 mailman-pgp-smime          Joost van Baal

Groeten,

Joost

<<inline: signature.asc>>