Reminder: Software Freedom Day (za 20 sept)

Hallo vrije software liefhebbers,

Even een reminder: deze zaterdag is Software Freedom Day 2008 (in Utrecht,
van de NL Linux gebruikersgroep, zie ook http://www.nllgg.nl/sfd_2008).

Hopelijk tot dan! ;-)

Met vriendelijke groeten,
Koen
ps.
Op 20 September zullen zoveel mogelijk "Open" projecten en organisaties zich
presenteren voor een breed publiek om een indruk te geven wat er allemaal
mogelijk is met open source software, open standaarden en open content.

Het initiatief voor Software Freedom
Day<http://www.softwarefreedomday.org/>is ooit ontstaan op een
VN-conferentie in 2003. Het idee is om tijdens deze
dag (iedere derde zaterdag van september) vrije software en open source
software en de hier aan verwante onderwerpen zoals open standaarden, open
content, open hardware en open geodata beter bekend te maken bij het grotere
publiek.

LOKATIE: Het Liefland College, van Lieflandlaan 117 te Utrecht: De vaste
locatie van de NLLGG. Deze locatie is per openbaar vervoer en per
auto<http://www.nllgg.nl/route_beschrijving>heel goed vanuit het
gehele land bereikbaar.