bijeenkomst van 2 juni (was: Re: maandag enosig bijeenkomst in Burgers, Eindhoven)

Hoi,

Op Mon  2 Jun 2008 om 09:09:56 +0200 schreef Jan Willem Knopper:

> ik zal er ook zijn.

Ik was er niet, in tegenstelling tot eerder bericht...  :(

Hoe was t verder?

> Misschien een idee om wat onderwerpen te bespreken en alvast wat keuzes
> te maken ;)

En?  Is er een plan/verzoek/wens voor een volgende bijeenkomst?

Trouwens, op maandag 7 juli zal ik er niet bij zijn: vakantie en zo.
Burgers is trouwens misschien wel een beetje dicht in de zomermaanden.
Maar ik geloof dat we sowieso wel in de Vredesoase terecht kunnen.

Op maandag 4 augustus ben ik er i.i.g. weer graag bij.