EIPSI opening

Hoi,

Gisteren tijdens de lezing van Alan Cox had ik het met een aantal mensen
van ENOSIG over de officiële opening van EIPSI gehad. Hierbij wat meer
informatie hierover:

Op maandag 21 en dinsdag 22 april is de opening van EIPSI, Eindhoven
Institute for the Protection of Systems and Information, een nieuw
onderzoeksinstituut aan de TU/e.

Deelname is gratis, registreren kan tot woensdag 9 April.

Meer informatie is te vinden op:
http://www.win.tue.nl/eipsi/grandopening.html

Zodra er uitgebreidere informatie is (een gedetailleerd programma of
abstracts) zal ik dit rondmailen. Verder zal ik nog uitzoeken hoeveel
wiskundige kennis nodig is voor de diverse lezingen.

Mvg,

Jan Willem

<<inline: application/pgp-signature>>