Re: request debian package belastingaangifte 2007

Hoi Joost,

De Windows-versie van het aangifteprogramma pakt ook alleen de
persoonsgegevens en de werkgever over van de aangifte van het jaar
daarvoor, dus da's blijkbaar zo bedoeld.

On Thu, Feb 14, 2008 at 11:58:35PM +0100, Joost van Baal wrote:
> [...]
[..]

> Hrm, ik denk niet dat dit een bug is.  t Gedraagt zich allemaal zoals
> gedocumenteerd, toch?

Jawel, maar je krijgt toch een cryptische installer-foutmelding te zien;
een check op of je als root draait is dan misschien net de finishing touch :-)

> Ik zag nog meer enge dingen:
>
>  dpkg-shlibdeps: warning: symbol _fp_hw used by
>   debian/aangifte-ib/usr/bin/ib2007ux found in none of the libraries.
>  dpkg-shlibdeps: warning: debian/aangifte-ib/usr/bin/ib2007ux shouldn't
>   be linked with libSM.so.6 (it uses none of its symbols).

Die kreeg ik dan weer niet...

> Je zou ze kunnen rapporteren op http://www.pvcf.nl/easytax/ , ware het
> niet dat het webforum wat daar ooit was nu weer om zeep geholpen is :(

Klopt, heeft alleen een link naar de belastingdienst.

> Dank je; ik ben erg blij met je feedback.

Graag gedaan!

Groeten,

Jan