Re: request debian package belastingaangifte 2007

Op Thu 14 Feb 2008 om 10:41:19 +0100 schreef Jan Stap:

> Net ff uitgeprobeerd onder Knoppix 5.1; werkt als een trein! Wat ik nog zag:
>
>  - ik koos de default om te bouwen als non-root user; get-aangifte-ib
>    vraagt na het bouwen of je wilt installeren, maar dat gaat alleen als
>    root; sudo install-aangifte-ib als aangegeven werkt dan wel ok

Hrm, ik denk niet dat dit een bug is.  t Gedraagt zich allemaal zoals
gedocumenteerd, toch?

>  - in de shell waar ik ib2007ux start, krijg ik tijdens het werken met
>    het programma warnings als:
>
>    Gtk-WARNING **: gtk_signal_disconnect_by_func(): could not find
>    handler (0x8808480) containing data (0x8DA3080)
>
>    met varieerende waarden tussen de laatste haakjes

Tja, das dan een "upstream bug".

Ik zag nog meer enge dingen:

 dpkg-shlibdeps: warning: symbol _fp_hw used by
  debian/aangifte-ib/usr/bin/ib2007ux found in none of the libraries.
 dpkg-shlibdeps: warning: debian/aangifte-ib/usr/bin/ib2007ux shouldn't
  be linked with libSM.so.6 (it uses none of its symbols).

Je zou ze kunnen rapporteren op http://www.pvcf.nl/easytax/ , ware het
niet dat het webforum wat daar ooit was nu weer om zeep geholpen is :(
Ik weet zo ook niet waar je nu nog bugs zou kunnen melden.

> maar het werkt prima

Mooi!

> : invullen, afsluiten en weer starten (gegevens zijn er
> nog) en printen overzicht aangifte. Als ik m'n aangifte van 2006 open als
> start voor de aangifte 2007, komen alleen m'n persoonlijke gegevens en m'n
> werkgever mee, de rest is nog blanco (maar misschien is dat normaal; zal ik
> morgen es op Windows proberen op m'n werk). Alles bijmekaar mooi werk!

Dank je; ik ben erg blij met je feedback.

Groeten,

Joost

<<inline: signature.asc>>