Re: request debian package belastingaangifte 2007

Hoi Joost,

Net ff uitgeprobeerd onder Knoppix 5.1; werkt als een trein! Wat ik nog zag:

 - ik koos de default om te bouwen als non-root user; get-aangifte-ib
   vraagt na het bouwen of je wilt installeren, maar dat gaat alleen als
   root; sudo install-aangifte-ib als aangegeven werkt dan wel ok

 - in de shell waar ik ib2007ux start, krijg ik tijdens het werken met
   het programma warnings als:

   Gtk-WARNING **: gtk_signal_disconnect_by_func(): could not find
   handler (0x8808480) containing data (0x8DA3080)

   met varieerende waarden tussen de laatste haakjes

maar het werkt prima: invullen, afsluiten en weer starten (gegevens zijn er
nog) en printen overzicht aangifte. Als ik m'n aangifte van 2006 open als
start voor de aangifte 2007, komen alleen m'n persoonlijke gegevens en m'n
werkgever mee, de rest is nog blanco (maar misschien is dat normaal; zal ik
morgen es op Windows proberen op m'n werk). Alles bijmekaar mooi werk!

Groeten,

Jan Stap