Re: ENOSIG-Bijeenkomst maart en een zaal

On Sat, Feb 09, 2008 at 12:59:33AM +0100, Joost van Baal wrote:
> Hoi,

> Maandag 3 maart om 20:00 (19:30 deur open) zou dat dus zijn dan.

> Lijkt me geweldig, count me in!
>
> Groeten,
>
> Joost

Euh ja, maar dat is nou net wat niet past.

En nu dan hetzelfde in meer woorden:

Bij lezingen waar mensen enthouiast over zijn, is de ruimte te klein.
(voorbeeld: de NetBSD lezing in januari)
a.s. maandag kunnen we in een andere ruimte terecht, 3 maart niet
( de Burgersfilmzaal is reeds de helft van de maandagen geboekt )

Wie ziet er mogelijkheid om het wel passend te krijgen?

Cheers
Geert Stappers

P.S.
Alle vrije software projecten die ik ken, waarderen hulp.
Bij allen is het ook altijd de uitdaging hoe echt te helpen.
Enosig is niet anders ...

P.P.S.
Maandag 11 februari zal ik niet op de bijeenkomst zijn.
Zalen & Zaken regelen zit er dan ook niet aan.

So feel free to step forward