Re: GNU/Linux, nu met gekleurde hoes!

Op 15-12-2007 om 18:03 schreef Joost van Baal:
    <snip/>
> PPS: Heeft iemand misschien nog verse Ubuntu CDs liggen, met mooi
> hoesje?  Kan ik er daar een stel van kopen?

Mijn inziens is het actuele vraag   :-)

En het zal ook een actuele vraag blijven  \o/

Echter een antwoord wat maar tijdelijke actueel is.

Veertien dag terug, zag ik bij een Albert Heyn Supermarkt,
tussen de tijdschriften, "Linux Starter" liggen.

Het is een special uitgave van Linux Magazine ( http://www.linuxmag.nl )
En heeft een Ubuntu CD in een doosje met hoes.

Bij de Burma op het Station heb ik het blad ook zien liggen.

Cheers