Re: Avondje Alfresco en social computing (11 feb 19:30)

Op 23-01-2008 om 08:54 schreef Joost van Baal:
> Hoi,

> <knip>
>
> Mooi!  Ik ben benieuwd & zal erbij zijn.

> Nee. Polle, de beheerder van die zaal, heeft m dan niet nodig: er is op
> de 11e geen filmavond.

Ik las de vraag van Koen eerst anders, namelijk:

  Kunnen er voorafgaand al zaken klaar gezet worden?

Daarop is het anwoord: Burgers is vanaf 18:00 uur open.

In de tweede instantie las ik twee vragen:

  Doet er iemand de reservering?
  Tot laat is er tijd?

Joost heeft de eerste al beantwoord: De zaal is geregeld.
Het 'tot hoe laat?' is wat anders.
Er zal vast veel te vertellen zijn over Alfresco.
Hoe laat Burgers dicht gaat, weet ik niet, maar als er twee uur
vertelt wordt, dan loop je tegen de bovengrens van concentratie aan.

Probeer dus zeker voor 22:00 uur klaar te zijn met de voordracht,
laat vooral tijd over voor de informele mindshare.

Cheers
Geert Stappers