presentatie over Alfresco bij enosig (was: Re: maandag 2008-01-07 [...])

Hoi Koen,

Op Mon 17 Dec 2007 om 08:48:14 +0100 schreef Koen Aben:

<knip>
> na wat onderlinge gesprekken leek het hem
> (ik trouwens ook) erg leuk als ik bij voldoende animo een korte presentatie/
> demonstratie houd over Alfresco.
<knip>

Dat lijkt mij iig een heel goed idee.  Als ik tijd heb (en het niet
vergeet...) zal ik proberen uit te zoeken of we eventueel maandag 11
februari (de 2de maandag dus) bij Burgers terecht kunnen.  Maar
misschien dat Geert daar anders ook wel iets over kan zeggen.

In ieder geval al heel hartelijk bedankt voor je aanbod!