Re: maandag 2008-01-07, 19:30 enosig meeting in Burgers, Eindhoven

Hoi Joost,

On Sat, Dec 15, 2007 at 06:03:06PM +0100, Joost van Baal wrote:
> Hoi,
>
> Op maandag 7 januari tussen 19:30 en 22:00 is de deur van de
> "vredesoase" van Woon/werk-pand Burgers (http://www.hertogstaat.nl/),
> Hertogstraat 2, Eindhoven, tel 040-2113953 open voor mensen die iets
> willen laten zien en/of vertellen over Vrije Software.  En voor mensen
> die daar dan naar willen luisteren en/of aan deel willen nemen.

Ik neem me nu voor om er weer bij te zijn.

> Ik heb vage geruchten opgevangen over een NetBSD demo die plaats zou
> vinden.

Ik heb ooit eens NetBSD geinstalleerd, ik vond het de prettigste en
eenvoudigsde installatie die ik ooit gezien heb.

> [...]
> garagedeur links en de ingang van het woongedeelte in het midden: onze
> ingang zit in een glazen uitbouwsel
>
> Het wordt op prijs gesteld als je vantevoren even (via deze lijst, of
> aan mij of Geert Stappers persoonlijk) laat weten of je komt.  Aan de
> aanwezigen zal een bescheiden (minder dan ??? 3,-, verwacht ik) bijdr
> age
> gevraagd worden om de kosten te dekken.
>
> Komt allen!
>
> Groeten,
>
> Joost
>
> PS: En hoe was de meeting van december verlopen?

De organisator van oudsher (Geert) zat voor zover ik weet in het buitenland,
niemand heeft het overgenomen. Misschien omdat Sinterklaas te veel aandacht
vroeg.

Groeten,
Rudi.