[donna@xxxxxxxxxxxxxxxxxx: [Ascii-announce] FLOSS presentation 05-11-07]

Hoi,

Amsterdam: niet in de buurt, maar wel leuk.

--- Begin Message ---
English :: Nederlands

 --

Next week monday, November 5th, there will be a Free Software presentation
for women at Overtoom 301 in Amsterdam, from 14:00 until about 18:00.

You do not need any previous experience or knowledge to be able to follow
the presentation. Please do bring along analog (paper & pencil) or digital
(audio and video) note taking material and your questions.

The afternoon will be streamed, via Text (bi-directional IRC), Audio and
Video. See the website for details.

 --

Op maandag 5 november, van 14:00 tot ongeveer 18:00 zal er op de Overtoom
301 een gratis Vrije Software presentatie voor vrouwen zijn. Laat je

Je hebt geen ICT kennis of ervaring nodig om de presentatie te kunnen
volgen. Neem mee: wat analoge (potlood & papier) of digitale (beeld &
geluid) notitie materiaal en je vragen.

De middag wordt uitgezonden op het Internet, via Text (IRC), Audio en
Video. Op onze website vindt je de nodige details.

 --

http://genderchangers.org

--- End Message ---