Re: [T-dose-announce] volunteers needed / vrijwilligers gezocht

Kees Stravers wrote:
> Het is nou wel jammer dat ze
> a. niet vertellen wat die vrijwilligers dan doen moeten, en

Omdat mensen ter plekke worden ingedeeld naar voorkeur en noodzaak. Ik
heb geen zin om vooraf voor iedere mogelijke vrijwilliger een
functie-omschrijving met persoonlijk jaarplan te gaan opstellen.

> b. dat ze zeggen dat je snel moet reageren want de plaatsen zijn beperkt!
>
> Vooral met dat laatste wek je de indruk dat er een stormloop aan
> vrijwilligers is, en dan voelt een mens zich niet echt meer geneigd om
> nog hulp aan te bieden :-)

Vreemd genoeg heb ik binnen 2 uur 9 concrete toezeggingen gekregen.

> Groets,
> Kees, die op de t-dose site niet eens ziet staan of het congres nu
> gratis toegankelijk is of niet

Welk gedeelte van "T-DOSE 2007 is a free event for learning about Open
Source and for developers a place to meet ones peers" begrijp je niet? :-)