maandag 1 oktober, 19:30 enosig meeting in Burgers, Eindhoven

Hoi,

Op maandag 1 oktober tussen 19:30 en 22:00 is de deur van de
"vredesoase" van Woon/werk-pand Burgers (http://www.hertogstaat.nl/),
Hertogstraat 2, Eindhoven, tel 040-2113953 open voor mensen die iets
willen laten zien en/of vertellen over Vrije Software.  En voor mensen
die daar dan naar willen luisteren en/of aan deel willen nemen.

Ikzelf zal daar dan de standaard Debian GNU/Linux "etch" desktop gaan
installeren en bestuderen.

Er is een internetverbinding in de ruimte waar we elkaar zullen zien.
Meenemen van een laptop, switches, routers, verdeeldozen en
netwerkkabels is nuttig: dat helpt bij het opbouwen van het netwerk.

Er is trouwens ook een bar :)

De ingang van de ruimte waar we zullen zitten ligt tussen de grote
garagedeur links en de ingang van het woongedeelte in het midden: onze
ingang zit in een glazen uitbouwsel

Het wordt op prijs gesteld als je vantevoren even (via deze lijst, of
aan mij of Geert persoonlijk) laat weten of je komt.  Aan de aanwezigen
zal een bescheiden (minder dan € 3,-, verwacht ik) bijdrage gevraagd
worden om de kosten te dekken.

Groeten,

Joost

<<inline: signature.asc>>