Re: website update mogelijkheden

Hoi Geert,

Geert Stappers wrote:
> Is een tussenvorm van "niets" en webmaster mogelijk?
> Dus dat eenvoudige updates uit te voeren zijn?

Ik denk dat Joost voor het gemak iedereen met commit-rechten
'webmaster' noemt.

> ( Of til ik te zwaar aan de titel Webmaster ? )

Waarschijnlijk wel. In mijn tijd als 'webmaster' heb ik in elk geval ook
niet meer gedaan dan eenvoudige updates. Ik denk dat de huidige website
vrij goed aangeeft hoe actief de huidige webmasters zijn. En hoewel het
opnieuw opmaken van de website nog ergens op mijn todo list staat,
verwacht ik daar nog niet direct aan toe te komen. Ik zal met plezier
website-suggesties die naar deze lijst of webmaster@xxxxxxxxxx gestuurd
worden doorvoeren, maar een extra committer die helpt om er voor te
zorgen dat de website altijd up-to-date blijft kan geen kwaad.

Laten we dit gesprek morgen voortzetten: definitie-verschillen en
verwachtingen zijn veel makkelijker duidelijk te maken wanneer je naast
elkaar zit.

Groeten,
Johan

<<inline: application/pgp-signature>>