maandag 6 augustus, 20:00 enosig meeting in Burgers, Eindhoven (was: Re: website update request)

Hoi,

Op Sat 28 Jul 2007 om 01:07:34 +0200 schreef Geert Stappers:

> Maandag 6 augustus weer Enosig bijeenkomst

woohoo!  Geert, bedankt voor het organiseren!  Ik zal er iig bij zijn.
Vorige keer waren we met zijn achten, en dat was al heel gezellig.

Het gaat om:

Enosig bijeenkomst: mensen met verstand van/passie voor Vrije Software
komen informeel bij elkaar en wie weet gaat er iemand een presentatie
houden of op een andere manier laten weten met welke leuke Open
Source/Vrije Software/Linux-zaken die bezig is.  Mensen die
geïnteresseerd zijn in PGP zijn ook aanwezig; als je meer wilt weten
over veilig emailen en het uitwisselen van PGP fingerprints is er zeker
iemand die je er alles over wil vertellen.

Er is een internetverbinding in de ruimte waar we elkaar zullen zien.
Meenemen van een laptop, switches, routers, verdeeldozen en
netwerkkabels is nuttig: dat helpt bij het opbouwen van het netwerk.

Er is trouwens ook een bar :)

Het adres is Woon/werk-pand Burgers (http://www.hertogstaat.nl/),
Hertogstraat 2, Eindhoven, tel 040-2113953.  Het is ongeveer een
kwartiertje lopen vanaf Eindhoven CS.  Ik geloof trouwens dat er ook een
bus stopt.  De Hertogstraat kruist de Geldropse Weg.

De ingang van de ruimte waar we zullen zitten ligt tussen de grote
garagedeur links en de ingang van het woongedeelte in het midden: onze
ingang zit in een glazen uitbouwsel in een ruimte die, jawel, de
vredesoase genoemd wordt.

Het wordt op prijs gesteld als je vantevoren even (via deze lijst, of
aan mij of Geert persoonlijk) laat weten of je komt.  Aan de aanwezigen
zal een bescheiden (minder dan € 3,-, verwacht ik) bijdrage gevraagd
worden om de kosten te dekken.