met dank aan Geert: maandag 2 juli enosig meeting in Burgers, Eindhoven (was: Re: enosig meeting eerste gewone maandag van de maand)

Hoi,

Op Wed 13 Jun 2007 om 09:12:43 +0200 schreef Geert Stappers:
> [...]
<knip>
> [...]
<knip>

> Gisteren was het medewerkers overleg van Burgers ( het was de tweede
> dinsdag van de maand )
>
> We kunnen terecht in "het kantoor", met als voordeel dat
> we geen last hebben van het bar publiek.

Ik hoorde van Geert dat dat maandag 2 juli gaat worden.  Geert: ik ga
ervan uit dat de deur van het kantoor om een uur of 20:00 open gaat.

Ik weet dat er een internetverbinding is in Burgers, maar of die ook in
het kantoor beschikbaar is, en of we die kunnen gebruiken weet ik niet.
Ikzelf zal er iig al vanaf een uur of 7 zijn, dus wellicht dat ik nog
een handje kan helpen.  Meenemen van je laptop, switches, routers,
verdeeldozen en netwerkkabels kan iig geen kwaad, schat ik zo.

Het adres is i.i.g. Woon/werk-pand Burgers
(http://www.hertogstaat.nl/), Hertogstraat 2, Eindhoven, tel
040-2113953.  Het is ongeveer een kwartiertje lopen vanaf Eindhoven CS.
Ik geloof trouwens dat er ook een bus stopt.  De Hertogstraat kruist de
Geldropse Weg.

Het wordt op prijs gesteld als je vantevoren even (via deze lijst, of
aan mij of Geert persoonlijk) laat weten of je komt.