Re: enosig meeting eerste gewone maandag van de maand

Op 23-05-2007 om 22:41 schreef Kees Stravers:

> 8< snip >8

Dat kunnen verschillende dingen zijn:

* Nieuwe ronde om de zon ( "Nieuwjaarsdag" )
* Het lente feest ( "Pasen" )
* Herinnering aan het feit dat de apostelen verder gingen zonder J.C.  ( "Pinksteren" )
* vier en vijf mei ( "Gedenk vier mei en vier vijf mei!" )

> ~ [ feedback ]

> Ik vind het een prima voorstel, voor mij zijn de maandagavonden niet
> echt vol gepland (in tegenstelling tot andere avonden) dus voor mij zou
> dit ook een mooi moment zijn om samen te scholen. Een keer in de maand
> lijkt mij een mooi tempo. 20.00 uur prima tijd. En entree betalen is
> voor mij geen probleem.

Gisteren was het medewerkers overleg van Burgers ( het was de tweede
dinsdag van de maand )

We kunnen terecht in "het kantoor", met als voordeel dat
we geen last hebben van het bar publiek.

Wat de eerste keer wordt, is nog niet duidelijk.

Wordt vervolgt