Debian etch DVD's en CD's te koop

Hoi,

Ik ga Debian etch DVD's en CD's bestellen.  Als jij die ook wilt kopen,
laat dat dan weten: geef aan van welke set je er hoeveel wilt.  Dan
bestel ik alles in 1 keer (hoewel ik dan wel weer met een winkel of 5
zaken wil gaan doen), dat scheelt verzendkosten.  Op een
Enosig-bijeenkomst in Eindhoven of op de UvT in Tilburg kun je je spul
dan afhalen.

Vertel welke van de volgende dingen je wilt:

Het gaat allemaal om officiele Debian GNU/Linux 4.0 etch binary CD's en
DVD's

- doos met 2 DVD's: eentje i386, eentje amd64   €  9.95
http://www.lob.de/cgi-bin/work/outputexpert?id=463d93fd7d90e&frame=yes&flag=new&menupic=yes&mode=viewone&titnr=243264512

- doos met 2 DVD's: eentje i386, eentje amd64   €  9.95
http://www.linuxland.de/store/di15/DI15-030-ML/de

- doos met 3 DVD's voor i386                    € 11.90
http://www.linsoft.de//engine/productG/OS/

- doos met 3 DVD's voor amd64                   € 11.90
http://www.linsoft.de//engine/productG/OS/

De volgende schijven worden allemaal door http://dddi.nl/ geleverd.  Ze
worden in slappe papieren envelopjes verpakt; niet in een doos.  Een DVD
of een stapel CD's kost ongeveer € 10,- daar.  Het gaat om binary CD's
en DVD's (dus niet "source").

- 1 DVD voor powerpc
- 1 DVD voor sparc

- 3 DVD's voor powerpc
- 3 DVD's voor sparc

- 1 CD voor i386, amd64, powerpc òf sparc (zeg dus welke
    architectuur je wilt)

- 6 CD's voor i386, amd64, powerpc òf sparc

- 1 Netinst CD voor i386, amd64, powerpc òf sparc
- 1 Businesscard CD voor i386, amd64, powerpc òf sparc

- 1 Multi-Arch CD voor i386-amd64-powerpc tegelijk
- 1 Multi-Arch DVD voor i386-amd64-powerpc tegelijk

(Wessel: ja, die 2 stuks van 1 multiarch DVD ga ik nog voor je
bestellen.)

(Op http://www.linuxland.de/store/di15/DI15-030-ML/de
verkopen ze trouwens ook 90 dagen support en een gedrukte
manual, voor EUR 40,-.)

De prijzen zijn allemaal indicatief; ik weet nog niet hoe het met de
verzendkosten uit gaat pakken.  Je betaalt me trouwens sowieso pas bij
levering.

Eventuele fooien doneer ik aan Debian.

Ik wil trouwens ook RFID blocking wallets gaan kopen.  Zie
http://www.difrwear.com/purchase.shtml.  Die kan ik ook voor je
meenemen.

Groeten,

Joost